2011. június 25., szombat

TELSON tcp 980 -as vezetéknélküli telefon - Jelenlegi ára: 1 Ft

A teszveszen vásárolt,
Telson TCP-980 vezeték nélküli telefon.
Akkumulátor nincs hozzá!
Ni-Cd 3, 6 V, 600 mAh akku kell hozzá.
Én úgy vettem meg hogy működő képes, csak nem lett kipróbálva mivel nincs hozzá akku, nem vettem mert kaptam egy másik készüléket.
Nézz szét az aukcióim között, több dolog esetén postaköltséget spórolhatsz!
Licitálás előtt olvasd el a saját oldalamat! Köszi!
SIMA ÉS ELSŐBBSÉGI POSTÁZÁSNÁL FELELŐSSÉGET NEM VÁLLALOK!
Remélem, hamarosan a vásárlóim között köszönthetlek!
Sikeres licitálást!
Csak akkor licitálj, ha biztosan tudod, hogy megveszed a terméket.
Kérlek a megnyert aukció után vedd fel velem
e-mailben vagy telefonon a kapcsolatot
egy héten belül, hogy meg tudjuk beszélni az adás-vételt.
Két hétig türelmesen várok, utána kéntelen vagyok NEGATÍVOT adni!!!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-07-02 15:39
. TELSON tcp 980 -as vezetéknélküli telefon - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése